دلشوره ی شیرین!

یادداشت های زیرزمینی من...

دلشوره ی شیرین!

یادداشت های زیرزمینی من...

رنج قفس به جای خود اما عقاب را

پرواز زاغ بی سرو پا پیر می کند

-----------------

 

داری عذابم می دهی؟

یا از پی امتحان اینگونه برایم رقم زدی –امروز- را؟

رنج قفس از برای من کافی ست...پیری را فاکتوربگیر!!

قول می دهم همه افکار و احساسات را خفه کنم و بست بنشینم حوالی خانه ی خود ِ خودم؛

قول می دهم هر روز را کیفم کوک باشد...قول می دهم؛

تازه دارم از خانومی!!! لوندی و عشوه گری یاد می گیرم!

ذوقم را کور نکن....سردی هراس رانگذار تا به مغز استخوانم نفوذ کند...

مجابم کن که اینگونه خوشبخت ترم.خدایا...

 

 --------------- 

 بعضی روزها اگه10تا هم شیرینی بخوری باز هم تلخی رو زیر دندون مزه مزه می کنی!مثل امروز

نوشته شده در 1389,07,13ساعت 18:58 توسط صنم| 6 نظر|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد